Nightlife in New York City



Var ute pa en nattklubb i New York city igar. Det var verkligen en upplevelse jag sent kommer glomma. En av tjejerna i lagenheten jag bor i fyllde ar och hon tog med oss till ett stalle mitt inne i smeten. Hon kanner en "promoeter", som ar anstallda av klubben for att fa dit snygga tjejer. Vi fick gratis intrade, ett drinkbord pa VIP-avdelningen och gratis drinkar. Servade som prinsessor.

Idag skiner solen i The Big Apple och jag ska ut och shoppa. Ikvall ska vi formodligen fira Siri, an av annan svensk pa skolan. Ska tydligen till nagon transvestitbar och ata middag. Blir nog haftigt!

Kommentarer
Postat av: tjejerna på hordavägen 4

Åh, vad häftigt, vi önskar att vi kunde hänga på!

Ha det så kul och var rädd om dig.

Kramar

2011-02-26 @ 18:29:05
Postat av: amanda

Gud va häftigt! Sex and the city på det!

Transvestitbar, inte varje dag man besöker det. Blir nog verkligen en upplevelse! Glöm inte ta bilder...

Du är så duktig lisa, jag beundrar dig!

shoppa lugnt och ta hand om dig.

kärlek, A

2011-02-26 @ 18:34:07
URL: http://gladjeyra.blogg.se/
Postat av: maja

vad bra du verkar ha det på andra sidan jorden!

hoppas verkligen att allt är precis som du tänkt dig om inte bättre! Låter som alla tiders! Ha det fantastiskt! (speciellt på transvestitbaren..) Du får berätta allt när du kommer hem! Var rädd om dig fina Lisa! PUSS!

2011-02-26 @ 23:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0