Flagstaff AZ

Alvesta, Kopenhamn, London, New York, Phoenix och sa ar vi slutligen framme i Flagstaff. Resan har gatt forvanandsvart bra. Visst var jag orolig da SJ-taget stannade mitt pa ralsen i Skane och jag kande av en viss tidspress mellan bytet i London. Men vi kom fram till New York utan storra problem. Carro har en lugnande karma jag haft nytta av. Fast bade blev valdigt oroliga i Phoenix da jag var nara att inte fa boarda pa grund av att jag hade en unseated-ticket. Men det visade sig bara vara ett fel av personal, som tur var.

Vi har varit i flagstaff i snart tva timmar, Vi har fatt en kort guiadad tur pa campuset av en loptranare. Ikvall kommer nagra tjejer fran track-teamet att ta oss med pa middag, ska bli spannande och trevlig.

An sa lange Mamma har jag inte sprungit ut framfor nagon bil och blivit overkord och jag ska gora mitt yttersta for att undvika det resten av resan. Sa du kan vara lugn.


Kommentarer
Postat av: Kristian pettersson

Hejsan! Härligt att allt flyter på, hälsa alla coacher från mig och framförallt min all-time idol Ed "I have shot a bear in my garden" Jacoby!!!

2011-02-19 @ 08:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0