Central Park & Alice's Teacup

Var nere pa stan en liten svang med Siri, Malin, Emmy och Micke denna eftermiddagen. Det tar kanske en halvtimme att ta sig in till stan med tunnelbanan och det ar valdigt smidigt. Vi gick en runda i Central park och efter det gick vi till det supermysiga Alice-i-underlandet-inspirerande cafeet Alice's teacup. Kakade soppa, scones och varm choklad. Orkade inte allt sa vi fick tog med oss nagra scones hem i en doggybag. Tog sonder mitt ena objektiv i Flaggstaff (inte det dyra, tack&lov) sa det blir inga bilder ikvall. For njuta desto mer...

Nu har jag gjort mig i ordning for dragqueenshowen. Hade inte med mig nagra finklader, men tjejerna ar sa snalla och lanar ut klader till mig.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh, Lisa vad roligt det är att läsa om din resa! Jag hoppas att du har det alldeles fantastiskt och ser fram emot en catch up när du kommer hem! :) Puss och kram

2011-02-27 @ 19:14:23
Postat av: Anonym

såg ju för tusan att det var ett år sedan din fantastiska fest i söndags! måste ju ge dig ett stort TACK för att du var värd för den bästa festen någonsin :) ha det så fantastiskt dina sista dagar nu! ses när du kommer hem! PUSS!

2011-03-01 @ 18:22:09
Postat av: maja

var ju jag som talade om festen. hehe!

2011-03-01 @ 18:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0