Annu en upplevelserik dag


Coach Duncan och en av hans underbar dottrar


The ecutest girls in the US?


Lets Dance

JAG AR LYRISK! Vilket aventyr vi far uppleva. Manniskorna har ser verkligen saker fran den ljusa sidan, riktigt inspirerande. Nar jag kommer hem kommer jag formodligen vara jobbigt optimistisk.

Idag at vi brunch tillsammans med Coach Duncan och Coach Heinz. mycket trevligt och vi fick svar pa alla fragor. Allt verkar valdigt bra har. Jag gillar verkligen Coach Duncan, aldigt odmjuk och roligt. Ska bli spannande att eventuellt borja trana for honom.

Pa eftermiddagen fick vi faktiskt aka hem till honom och traffa hans familj. Valdigt intressant och trevligt. Han har fem sma vilda dottrar som ar sa ljuvliga. Jag blev kar. Hans familj var sa trevlig och hans fru var fantastisk, aven hans svarmor.

Kvallen avslutades med ytterligare en fantastiskt kvall hos Nicole, en av tjejerna i track-teamet. Hon bodde sjalv tillsammans med fyra andra i ett superfint hus. Kanongod mat och underbar gemenskap. Spelade lets dance (TV-spel), air hockey och fotboll.

Trots alla superlativ ar det svart att beskriva i ord hur roligt vi har det.

Kommentarer
Postat av: amanda

Så roligt att läsa att ni har det så bra tjejer! Jag blir dock orolig för att ni båda ska lämna sverige för en lång tid. massa kramar till er

2011-02-21 @ 09:15:06
URL: http://gladjeyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0