Walking in a winter wonderland

Idag bjöd snötäckta Flagstaff på underbart vinterväder. Kassie, en störtskön kastare från Hawaii kom förbi med en trevlig överraskning till mig och Carro. Chokladtäckta macadamia-nötter direktimporterade från Hawaii. Hur glad blir man inte då liksom? En fantastisk start på dagen. Några friidrottare som bor i samma lägenhetsområde som oss bjöd på pannkakor och balkonghäng. Därefter tog jag och Carro en promenad downtown. Vi bara gick och njöt. av hur vackert allting var. REA i min favoritaffär var det dessutom och trots att min plånbok borde återhämta sig efter Florida kunde jag inte låta bli att handla. Nåväl - life is ours to be spend, not saved.

Kommentarer
Postat av: Julia

Vilka härliga bilder, speciellt den vid granen. kan ju inte annat än älska!

ser nästan ut som i Sverige, här har allting också blivit vitt :)

snart kommer du hem, längtar ihjäl mig!

kämpa nu det sista, så ses vi snart

Pussokram

2011-12-06 @ 09:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0