Helg

Här räknas det ner för fullt. Har varit på gott humör i helgen, beror på att Sverige närmar sig allt mer.
Jag har lyssnat på Disneymusik konstant både lördag och söndag. Phil Collins röst ger mig gåshud. Hans röst och så fantastisk musik som Disney gör är en perfekt kombo.
Vad har hänt i helgen annars då?
Igår hoppade jag mittt sista stavpass för terminen. Har fått ordning på min 16-stegs ansats nu och känner att starkt självförtroende i ansatslöpningen. Något som tidigare varit en av mina svagheter i hoppningen. Så nu ska jag hem till Sverig eoch nöta teknik.
Igårkväll gick vi på basket. NAU besegrade Las Vegas, GO JACKS! Därefter blev det middag på Chilis. Proppade mig lite för full och var fortfarande mätt när jag vaknade på söndagsmorgonen. Var tvungen att ta en promenad innan frukost...
Lördagskvällen avslutades i lägenheten tillsammans med delar av friidrottslaget. Twister-turnering!!! Riktigt skoj och mycket skratt. Jobbigt var det också...
Nehäpp, nu är klockan över läggdags för min del. Imorgon har jag min Final-exam i matte. Ska nog gå vägen. Matten har inte varit särskilt belastande denna terminen. Till mestadels bara repetition från gymnasiematten.
Nighty Night!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Granen är klädd, lussekatterna bakade och tomttelandet är på plats, nu längtar vi bara efter dig söta Lisa. Kramar från mamma.

2011-12-12 @ 08:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0