Tillbaka till vardagen...

... Men nu återstår det nästan bara två veckor av min första termin på Northern Arizona University. Nu är det slutspurt med plugget som gäller, har några final-exam precis innan jag åker hem. Men det ska nog gå bra. Min Flordida-semester gjorde verkligen susen, känner mig som en hel människa igen. Otroligt vad sol, värme, havet, shopping, god mat ochinte minst en underbar vän kan göra skillnad.
Kom tillbaka till Flagstaff i söndags kväll. Sen dess har det gått i ett, ingen vila här inte. Gymnastik klockan 7 på måndagmorgonen och sen har det rullat på. Igår hoppade jag med spikskor för första gången. Älskar känslan av att få ta på sig spikskor efter en lång träningsperiod med gympadojor. Känns som att man får dunderkrafter och bara flyger fram över banorna. Igår var inget undantag, snabbheten finns där helt klart och den känns som att den är bättre än någonsin. Höstens slit har gett resultat. Mycket svett har rinnit och tårar har runnit, men fy sjutton vad värt det har varit.
Måndagens giants/jätte-svängar i gymnastiklokalen. För några månder sen kunde jag inte göra någon alls, men träning ger färdighet och här är terminens slutresultat.

Kommentarer
Postat av: Bea :)

Kämpa på nu sista veckorna så är du snart hemma!



Jag hade så gärna velat se dig göra de där svingarna, men det står att klippet är privat :(



Puss på dig syrran!

2011-12-01 @ 07:12:18
Postat av: Bea :)

Jobba på in i det sista nu så är du snart hemma!



Jag hade så gärna velat se de där svängarna men klippet var privat :(



Puss på dig syrran

2011-12-01 @ 07:23:42
Postat av: elin

woow!! så duktig du är =)

2011-12-01 @ 22:55:46
Postat av: mamma

Oj, vad imponerad jag blir, du är fantastikt duktig.

Tror faktiskt att jag ska visa klassen det här klippet i eftermiddag. Wille kommer att gilla det.

Var rädd om dig!

2011-12-02 @ 07:18:26
Postat av: Frida

Herregud vilken akrobat!!!! :) duktig du är Lisa! Nu är det bara 16 dagar kvar. :):):) sen är det jul på riktigt. De har satt upp ljusslingorna med stjärnorna i mitten på Storgatan sÅ där får vi gå o mysa! Kärlek!

2011-12-02 @ 09:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0