The FINAL countdown

Är nu i mitten av reading-week, vilket är veckan innan final-week. Ingen mer ny information att ta in, nu är det fokus på repitition som gäller. Jag har två final-exams nästa vecka. Matte på måndag och business på tisdag. Känner mig ganska förbered inför både två och kommer förhoppningsvis inte behöva drunkna i plugg. Under Final week har vi inga lektioner över huvudtaget, vilket innebär att jag efter tisdagens prov har fullbordat min första termin på Northern Arizona University. Mina första 4 månader har gått läskigt fort och de har varit både fyllda av både bra och mindre bra upplevelser. Jag har lärt mig mycket om mig själv och om andra människor, men kan konstatera att det finns ytterligare mer att lärdom att ta till mig.
Det ska bli skönt att komma hem till älskade Sverige för lite julledighet. Kramas med familj och vänner, äta svensk mat, träna på värendsvallen, gå storgatan upp och ner, samt fira jul och nyår. Jag längtar så, så, såå mycket efter alla småsaker som jag så lätt tagit för givet tidigare.
Känns ofattbart att jag är hemma om knappt en vecka. Anländer till Kastrups flygplats tidigt på lördags morgonen och någon gång på förmiddagen rullar jag in på Växjös perong...it's the final countdown

Kommentarer
Postat av: Frida!!!!

Du du du duuuuu du du dududu... Du du du duuuuu du du dudu du du duuuuu du du duuu du du dududududu dum duuum didididuuuuu! The final countdoooown. (THEN) We're living together. Tror det blir den bästa julen någonsin <3

2011-12-07 @ 23:11:39
Postat av: Frida!!!!

Du du du duuuuu du du dududu... Du du du duuuuu du du dudu du du duuuuu du du duuu du du dududududu dum duuum didididuuuuu! The final countdoooown. (THEN) We're living together. Tror det blir den bästa julen någonsin <3

2011-12-07 @ 23:12:34
Postat av: Frida!!!!

Du du du duuuuu du du dududu... Du du du duuuuu du du dudu du du duuuuu du du duuu du du dududududu dum duuum didididuuuuu! The final countdoooown. (THEN) We're living together. Tror det blir den bästa julen någonsin <3

2011-12-07 @ 23:13:02
Postat av: Frida!!!

Skrev precis hela mellansolot på låten i "du-form" så det blev värsta stämningen i mitt huvud av melodin! Du du duuuuu du du dududuuu m.m. 10 DAYS TO GO! tror på den bästa julen någonsin. Lycka till på dina exams, tänker på dig! <3

2011-12-07 @ 23:16:44
Postat av: Anonym

Hahahahhahahaha dör. Verkade visst ha funkat ändå. Nu blev det ju extra mkt grymmmmesolo iallafall. Kul att ja är de fem första kommentarerna på detta inlägget. Gooonatt

2011-12-07 @ 23:18:41
Postat av: Elin

Hahhah Frida :)

2011-12-08 @ 10:46:13
Postat av: amanda

Ar sa ledsen att jag inte ar dar nar du kommer hem! Saknar dig sa lisa!

2011-12-08 @ 23:55:15
URL: http://daustralien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0