Julen i bilder

Hej och hå! Här har det minsann varit magert med uppdatering den senaste tiden. Jag har fullt upp med att njuta av tiden i Sverige. Har kommit halvvägs i mitt semestrande på hemmaplan. Julen har knappast passerat ofirande. Kvalitetstid med familjen, Moffen, Maja & Ivar och Hagbergarna. Ätit ohälsosamt mycket julmat och spelat på tok för mycket kortspel. Men det är ju så julen ska vara. Här kommer lite bilder.
Julematen
Den årliga prestigefyllda klappleken. Slå en sexa med tärningen och man får ta på sig lovikavantarna och börja öppna julklappen... fram tills dess att någon annan slår en sexa. Svårare än det ser ut vill jag lova.
Kusinmästerskap i Jenga
Jag och Bebben fick mysiga pyjamasar i julklapp.
Juldagsbadet i Helige å
Före/efter julmaten
Tusen tack min älskade familj och underbara släkt för en fantastsik jul. Jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0