Team-meeting

Andra dagen i skolan kändes helt klart bättre än den första. Allt har rullat på bra, har varit igång hela dagen. Två klasser, hem och käka lunch, handla, träffa coach och sedan team-meeting.
Team-meeting är dock inte lika roligt som det låter. En massa kontrakt som skulle läsas igenom och skrivas under, olika personer som ville prata om universitetsverksamheten och blablabla. Hann i alla fall få ett hum om mina klasskamrater även om jag inte han prata så mycket med någon av dem.
Nu sitter jag här vid min kära mac och svettas efter att ha ätit en het salsa sås. Har gjort min första läxa, inget märkvärdigt. Bara läsa några sidor i engelska boken.Språket utvecklas lite varje dag och det är häftigt hur fort det faktiskt går framåt. Nu pratar jag hygglig engelska, det som alltid varit mitt hatämne.
Blir så glad att höra från er därhemma. Saknar många av er enormt, men har än så länge ingen hemlängtan. Den får allt dröja några veckor till för än så länge har jag för mycket att stå i.

Kramar till er alla.

Kommentarer
Postat av: Frida

Heeej lövet!! :) åka fors alltså!!!! Annat än helgeån det. Fy va vackert det ser ut. Vill liksom bara hoppa in i bilden på dirrrrren. Känner ditt tagg ända hem. Det värmer i hjärtat när du har det så bra! Fortsätt skriv, perfekt kvällsläsning så man somnar med en fin magkänsla. Pussss puss puss

2011-09-01 @ 00:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0