Slutdestination: Flagstaff

Ett jobbigt avsked i Kastrup, 16 timmars flygresa, en natt på hotell i phoenix och tre timmars minibusresa upp bland bergen. Trots att resan varit låååång har det gått väldigt bra. Vi kom till Flagstaff klockan på förmiddagen idag. Våra roommates Rashida och Jenne mötte upp oss när vi blev avsläppta och efter det har dagen gått i hundra knop. Vi träffade Headcoach Heinz en snabbis, sedan åt vi lunch downtown, promenerade i fyra timmar för att utforska staden och sedan middag med tjejerna. Därefter åkte vi till Walmart och köpte alla möjliga saker vi skulle kunna behöva för att överleva här uppe bland bergen.
Och nu sitter jag här i lägenheten. Jag är trött, förvirrad och glad. Men jag ska inte förneka att jag faktiskt känner saknad efter alla hemma. Trots att jag bara varit borta något dygn känns det helt annorlunda mot andra gånger jag varit iväg hemifrån. Nu är jag inte borta för semester, nu har jag flyttat. På riktigt.
Nu är jag så trött att jag knappt ser vad jag skriver. Inte så konstigt med tanke på att det är 9 timmars tidsskillnad och hjärnan gått på högvarv idag. Nu ska jag unna mig själv några härliga timmar av sömn.
Godnatt Arizona
Godmorgon Sverige



Kommentarer
Postat av: elin

Härligt att allt har gått bra!! kramar :)

2011-08-21 @ 10:45:30
Postat av: elin

Härligt att allt har gått bra!! kramar :)

2011-08-21 @ 10:45:44
Postat av: elin

Härligt att allt har gått bra!! kramar :)

2011-08-21 @ 10:46:05
Postat av: Linda

GÖTT LISA! skönt för er att ni är framme äntligen :))

2011-08-21 @ 11:41:10
Postat av: Kristian Pettersson

Hi there, as a favor to you I am writing in english from this point on. Remember to establish a good contact with your academic advisor (could save you a lot of time and headache). And if times are tough there is always Cold Stone Creamery;-)

2011-08-22 @ 08:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0