Natursköna Sedona

Jag och Carro tränade på gymmet imorse. Crosscountry, en halvtimme i lugnt tempo och räkte gott och väl. Det är stor skillnad att träna på 2000 meters höjd än vad det är att träna på havsnivå. Kommer ta några veckor innan vi vänjor oss någorlunda vid den syrefattiga luften.
Efter lunch åkte jag, Carro, Jenne, Rashida och en annan freshman-tjej i trackteamet ner till Sedona. Det är en vacker liten by 30 min från Flagstaff. Vi badade i svalkande vatten och åkte kana ner för en minifors. Riktigt roligt och mycket skratt. Kom på hur mycket jag saknar tillgången till vatten att bada i. Hemma i Bergsnäs kan jag bara gå över vägen för att ta ett dopp i Helige å, i Flagstaff finns inga sådana tillgångar. Dock finns det ju andra naturtillgångar här så det väger väl upp ungefär 50/50.
En avkopplande och rolig sista dag innan skolan drar igång. Eftersom det är happy hour alla söndagar på sushi-restaurangen downtown var kvällsmaten given. Lika gott som förra veckan vill jag lova.
Börjar 9.10 med matte imorgon. Engelska direkt efter och 19.30 har jag en EPS-class (handlar om friidott och träning tror jag). Har väl inte full koll på läget, men jag ska nog överleva min första skoldag i College.
Underbart vackert. Kan inte riktigt förstå att jag bor i närheten av detta paradiset.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Liiiisa det ser ju helt fantastiskt ut, och allt jag läser. Leendet blir bara större och större, du ser ju ut att ha det strålande vännan min;)!!! och jag är mer än avunsjuk på dig just nu ska du veta.

ta hand om dig, vi tänker på dig är hemma och saknar dig som bara denn. <3

2011-08-29 @ 18:32:48
Postat av: Anonym

(från klingeling, höhö)

2011-08-29 @ 18:34:02
Postat av: Elli

Åh Lisa du ser ut att ha det underbart! Hur går det med allt och framförallt HUR MÅR DU???



Kramar i stora lass!!!



Elli

2011-08-29 @ 19:26:45
Postat av: Micke

Tjenare! Fan va najs med beef jerkey för 1dollar! stört! :P



Fan vad skönt det ser ut på bilderna btw!

2011-09-03 @ 15:56:55
URL: http://gnissim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0