Lördag och jag är trött och uttråkad

Idag har varit en riktig slappdag för min del och jag blev uttråkad. Med facit i hand : jag. kan. inte. slappa.
Jag har ingen ro att kolla på film, jag avbryter mig själv med att kolla något på facebook eller fixa med något annat. Jag ställer aldrig min väckarklocka senare än 9 av den anledningen att jag hatar vakna upp klockan 12 med känslan av att ha missat halva dagen. Jag tycker om rutiner, att vara planerad, följa scheman och ha koll. Jag längtar till skolan börjar på måndag (även om jag är nervös), jag behöver struktur på tillvaron. Ännu mer längtar jag efter träningen, jag spricker. Känner mig helt mju och otränad just nu. Känner för att bygga upp och bygga nytt. Har nog blivit lite aspergig sen sommarjobbet, jag vill ha min dag inrutad och i ett tydligt mönster. Det har jag inte nu. Om några veckor förhoppningsvis.
Åkte och shoppade i eftermiddags, så OKEJ, så helt förslappad har jag inte varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0