Ljuvliga Julia

Igår hade jag en fantastisk kväll med min goda vän Julia. Hon bjöd på en fantastisk middag med allt som hör där till. Vi åt utsökt mat, drack rosévin, pratade minnen och skrattade. Kvalitativ livsnjutning av allra högsta grad. Vi pratade oss igenom hela skoltiden lågstadieåren på Bergunda, Kisse-tiden på högstadiet, mognaden under gymnasiet och den galna studenttiden. Vi delar så många fantastiska minnen Julia.
Vår vänskap kommer vara en enorm trygghet för mig nu när jag flyttar. Vår vänskap är slitstark och stadigt rotad. Vi vet att vi alltid har varandra. Att några månader ifrån varandra bara stärker våra vänskapsband ytterligare. Vi ses om fyra månader igen och då kommer allting att vara precis som vanligt... eller bättre.
Jag älskar dig min pärla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0